+370 37 209452 I - V 10:00 - 15:00
Garantinis aptarnavimas – patikimas ir skaidrus procesas
Oficialus „Panasonic“ atstovas Lietuvoje – Mikrodelta.lt – užtikrina kokybišką ir operatyvų garantinį aptarnavimą visiems mūsų parduodamiems įrenginiams. Laikomės gamintojo reikalavimų ir procedūrų, kad garantinis remontas būtų atliktas greitai ir profesionaliai. Atliekame įrenginių diagnostiką, dalių keitimą ir remontą pagal sertifikuotus standartus. Kreipkitės tiesiogiai – padėsime išspręsti techninius nesklandumus ir užtikrinsime ilgalaikį prietaisų veikimą.
Mikrodelta.lt įsigytoms visoms prekėms yra taikoma gamintojo Panasonic nustatytas garantinis laikotarpis ir sąlygos.
Daugumai prekių yra taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis.
Sugedus prekei, ji turi būti pristatyta į Panasonic serviso centrą – adresu Kęstučio g. 71, Kaune ar Savanorių 1, Vilniuje.
Pristatant prekes garantiniam aptarnavimui, būtina turėti pirkimą įrodantį dokumentą
(pirkimo čekiį, sąskaitą faktūrą, lizingo sutartį) ir prekės garantinį taloną.